poniedziałek, 10 września 2012

Epilog

3 lata później

Ciekawi jesteście o się wydarzyło przez te kilka lat ? Więc mówię.
Julie z Niallem spodziewają się 3 dziecka.
Liam z Danielle od 2 lat są małżeństwem i mają jedno dziecko - chłopczyka - którego nazwali Niall, na cześć swojego najlepszego przyjaciela. 
Milka rozstała się rok temu z Nathanem i jak na razie cieszy się samotnością.
Carmen z Harrym spodziewają się dziecka. Vanessa nadal jest z nimi, traktują ją jak rodzoną córkę i robią wszystko aby zapewnić jej szczęśliwe dzieciństwo.  
Louis z Eleanor także są razem, mają 2-miesięczną córeczkę - Alex.
Justin ? Od dwóch lat jest z Seleną, z którą planuje ślub.

Wszyscy są szczęśliwi. Chłopcy nadal mają koncerty, rzadziej o prawda, ale mają. 

A ja ?
Ja jestem w ciąży i czekam na moje 2 dziecka. Zayn i ja nie jesteśmy małżeństwem ze względu na różne religie, ale kochamy się i to jest najważniejsze. Nie patrzymy w przeszłość, cieszymy się chwilami obecnymi i zastanawiamy się co przyniesie jutro.

Mówiłam już to, ale powtórzę. D Z I Ę K U J Ę ! 
Jestem wam ogromnie wdzięczna za to, że wchodziliście na tego bloga, czytaliście i rzadko komentowaliście. 
Jak mówiłam zapraszam na nowego bloga - http://lifeissucks-alison.blogspot.com/ 
Mam nadzieję, że będzie tam również dużo czytelników ja tu. Nowa opowieść będzie inna ta. 
"Life is Sucks" opowiadania o problemach z narkotykami, alkoholem i sexem. Dzisiaj/ jutro prolog, zależy od komentarzy. D Z I Ę K U J Ę za wszystko. Trzymajcie się ciepło

@Lilianna_Prince

4 komentarze:

  1. Świetny epilog... :D Szkoda, że to już koniec, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy. Niestety.
    Pozdrawiam Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na drugiego bloga :)
      http://lifeissucks-alison.blogspot.com/2012/09/bohaterowie.html

      Usuń
  2. KOCHAM BLOGA I NIE ZAPOMNĘ O NIM :* <3
    ~ Kaśka Directioner

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ! ;3 szkoda,że już kończysz ;c no ale tak jak powiedziała One_Direction: 'wszystko co dobre, kiedyś się kończy' ;) ja także DZIĘKUJĘ *.*
    pozdrawiam alex ;**

    OdpowiedzUsuń