środa, 21 marca 2012

Informacje ----> Lily

Imię i nazwisko: Lilianna, Prince
Urodziny: 27 lutego 1996
Znak zodiaku: Ryby
Wzrost: 165
Kolor oczu: Brązowe
Gra na: Perkusji, gitarze, pianinie.
Rodzeństwo: Milena Prince
Zwierzę: Brak.
Ksywki: Lily, L-il
Miejsce urodzenia: USA, Chicago
Miejsce zamieszkania: Londyn
Samochód: Żółte Lamborghini, prezent na 16 urodziny.
Wytwórnia płytowa: Island Def Jam
Idol: Justin Bieber
Sport: Koszykówka, siatkówka, hokej.
Chłopak: Zayn
Ukochana gwiazda: Justin Bieber
Ulubiony Kolor: Fioletowy
Ulubione płatki: Brak, lubi wszystkie.
Nie lubi: Chamstwa.
Ulubiony napój: Sprite.
Języki obce: Polski- babcia mieszka w Polsce, Angielski, Francuski.
Fobie: Pająki.
Ulubione ciastko: Kremówka
Ulubione słodycze: Czekolada, Żelki, Chipsy
Ulubiony kolor ciuchów: Fioletowo-biały
Ulubiona Drużyna sportowa: Real Madryt
Przyjaciele: Lisa More, Mila Prince
Ulubiona marka obuwia: Covers
Ulubiony Film: Never Say Never, Amerykańskie Ciacha, Mamma Mia
Ulubiony serial: Skins, Pamiętniki Wampirów, Glee
Ulubione powiedzonko: "Jeśli kogoś kochasz daj mu wolność", "Wejże", "Taki suchar, że aż tost".
Nie lubi: Pomidorów i ogórków ( kiszone i konserwowe ujdą )
Uwielbia: wywracać oczami.


Sekret Lily: Zawsze marzyła, żeby pójść na randkę z Justinem  Bieberem. Chciała być również jego dziewczyną.




_____________________________________________________________

Hej, tak mniej więcej będą wyglądać informacje. Dowiecie się o bohaterach różnych interesujących rzeczy. I zobaczycie jak wyglądają. Nie dałam bohaterów, więc postanowiłam dać Informacje. Jeśli wam się nie podobają to mi napiszcie w komentarzach. 
Jak pewnie zauważyliście zmieniłam wygląd bloga, jeśli się nie spodoba, napiszcie mi to zrobię inny.
A jeszcze jedno. W rozdziałach i informacjach znajdziecie, też coś takiego jak: Sekret Lily, Sekret Zayn itp., dzięki temu dowiecie się na ich temat więcej =)
Jeśli nie chcecie Informacji, oraz sekretów to mi napiszcie. Jeszcze raz dzięki, spróbuje dziś dać rozdział, ale nie wiem czy mi się uda.
















4 komentarze:

  1. świeeeeeeetne i dodawaj informację bo wiele z nich można sie odwiedzieć :):*:

    OdpowiedzUsuń
  2. next informacje o Zaynboo :*:* :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hejo, u mnie czwarty rozdział, zapraszam :) www.shestolehisheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń